KINGDoM5
الست لما تتخنق من جوزها تعمل ايه تقطعه بالساطور تدبحه تقتله تضربه بالشبشب انا مش هاتكلم هانخلى الصور تتكلم Eud67340
KINGDoM5
الست لما تتخنق من جوزها تعمل ايه تقطعه بالساطور تدبحه تقتله تضربه بالشبشب انا مش هاتكلم هانخلى الصور تتكلم Eud67340
KINGDoM5
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

KINGDoM5

منتدى تجميعى الى اجمل المعانى والمنتديات المعبرة عن موقفنا فى الحياه العامة

الرئيسيةالرئيسية  ممــــلــكــتىممــــلــكــتى  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

الست لما تتخنق من جوزها تعمل ايه تقطعه بالساطور تدبحه تقتله تضربه بالشبشب انا مش هاتكلم هانخلى الصور تتكلم

كاتب الموضوعرسالة
Little Pharaoh
رئيس جمهورية المنتدى
رئيس جمهورية المنتدى
Little Pharaoh

ذكر
الحمل
الفأر
تاريخ الميلاد : 12/04/1996
العمل/الترفيه : لعيب كرة قدم محترف جداا

الست لما تتخنق من جوزها تعمل ايه تقطعه بالساطور تدبحه تقتله تضربه بالشبشب انا مش هاتكلم هانخلى الصور تتكلم Empty
مُساهمةموضوع: الست لما تتخنق من جوزها تعمل ايه تقطعه بالساطور تدبحه تقتله تضربه بالشبشب انا مش هاتكلم هانخلى الصور تتكلم   الست لما تتخنق من جوزها تعمل ايه تقطعه بالساطور تدبحه تقتله تضربه بالشبشب انا مش هاتكلم هانخلى الصور تتكلم Emptyالسبت مارس 06, 2010 6:35 am

الست لما تتخنق من جوزها تعمل ايه تقطعه بالساطور تدبحه تقتله تضربه بالشبشب
ولا تعمل زى دول
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7

الست لما تتخنق من جوزها تعمل ايه تقطعه بالساطور تدبحه تقتله تضربه بالشبشب انا مش هاتكلم هانخلى الصور تتكلم 2270_p80858

طبعن ده نايم تقوم هى جايب حته لحمه كبيره اوى عشان ده اسد
هتسالونى هتجيب اسد منين
هى الستات هتغلب اكيد هتجيبه من جنينه الحيوانات ده ايه الذكاء ده

الست لما تتخنق من جوزها تعمل ايه تقطعه بالساطور تدبحه تقتله تضربه بالشبشب انا مش هاتكلم هانخلى الصور تتكلم 2270_p80860

طبعن دى طريقه سهله اوى زى شكه الابره وهى فعلن شكه ابره وتلاقى جوا الحقنه سم
لا وشوفوا الحقنه طويله ازاى اعوذ بالله من دى حركات

الست لما تتخنق من جوزها تعمل ايه تقطعه بالساطور تدبحه تقتله تضربه بالشبشب انا مش هاتكلم هانخلى الصور تتكلم 2270_p80862

وطبعن لو جوزك بيدخن دى قنبله صغيره هتنهى حياته ولو مش مدخن يبقى احمدى ربنا

الست لما تتخنق من جوزها تعمل ايه تقطعه بالساطور تدبحه تقتله تضربه بالشبشب انا مش هاتكلم هانخلى الصور تتكلم 2270_p80861
[ده ايه التخطيط العسكرى ده يخربيت الذكاء فعلن ملهومش امان

الست لما تتخنق من جوزها تعمل ايه تقطعه بالساطور تدبحه تقتله تضربه بالشبشب انا مش هاتكلم هانخلى الصور تتكلم
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» وسع صدرك مع هذه الصور